Prekių pristatymo sąlygos ir terminai

– Prekės yra siunčiamos Lietuvos Pašto registruotu paštu arba LP Express ir Omniva paštomatais. Prekės pristatomos per 1-5 darbo dienas.
– Jeigu jūsų užsakymo vykdymo metu yra švenčių dienos, pristatymo laikas gali pailgėti papildomai 1-3 darbo dienas.
– Prekes gali priimti/ atsiimti tik užsakymą vykdęs asmuo, arba asmuo nurodytas užsakymo formoje. Priimant/ atsiimant prekes būtina turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą, vairuotojo pažymėjimą), jeigu kurjeris jūsų paprašys pateikti dokumentą.
– Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntinio būklę. Jeigu esate nepatenkintas prekės būkle, turite teisę nepasirašyti ir prekę grąžinti. Jums pasirašius mes neprisiimame atsakomybės dėl prekės buklės, t.y. išorinių pažeidimų (jeigu tai nėra gamyklinis brokas) ir komplektacijos trūkumų.

Prekių grąžinimo sąlygos

Grąžinti prekes galima per 14 kalendorinių dienų nuo jų įsigijimo dienos.
– Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais.
– Prekė gali būti grąžinta tik pardavėjui nurodytu adresu. Už prekės transportavimo kaštus yra atsakingas klientas.
– Grąžinant prekes būtina pateikti originalų pirkimo kvitą ar sąskaitą faktūrą.
– Pinigai bus pervesti į kliento nurodytą banko sąskaitą, jeigu už prekę buvo sumokėta pavedimu. Bankiniu pavedimu pinigai bus grąžinti per 30 kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo.

Į grąžintinų prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos:

– Pristatymo ir kitos paslaugos.
– Pagal individualų kliento poreikį pagaminta ar užsakyta prekė.
– Sudaužytos, sugadintos, subraižytos ar kitaip dėl kliento kaltės mechaniškai pažeistos prekės.
– Asmeninio naudojimo prekės, tokios kaip pvz., plaukų šukos, dekoratyvinė kosmetika, plaukų aksesuarai bei bižuterija nėra gražintinos.