Blogas

Žiemą ne tik rogutės!

Nors žiemą mūsų nevargina dideli karščiai – pavargstame ir nuo jos. Tas šaltis, tamsa, o kartais net tingumas… Bent jau man, o tikiu, kad ir daugeliui iš Jūsų laisvą minutę norisi tiesiog pasišildyti po kaldra, išgerti arbatos ir nieko neveikti, nes juk šaaallltaaa J Nusibosta ir tas. Sunku sugalvoti, ką gi nuveikus žiemą, kai oras visai nekviečia į lauką.

Vieną darbingą žiemos dieną visai spontaniškai pasibėdavojau Editai (čia tokia labai superinė mergina, su kuria galima nors į pasaulio kraštą važiuoti – neprapulsi-išbandyta), kad senokai fotkinausi ir visai norėčiau asmeninės fotosesijos nuotaikos praskaidrinimui, nes juk kas daugiau sukurs šventę, jei ne pati sau. Po metų kitų labai mėgstu pasižiūrėti buvusių fotosesijų nuotraukas ir pagalvoti, kokia gi buvau, kiek čia pasenau, kas įvyko per tą laiką ir ar ne per daug pastorėjau (amžinas damų klausimas) J Žodžiu čia rimtų motyvų mažai, kaip ir perkant vis naujus batelius, kai spinta lūžta, nu bet vis tiek REIKIA gi.

Tai va, Edita pagavo mano mintį ir pasakė, kad irgi norėtų. Kadangi esame pakankamai greitos, kas liečia sprendimus, prispaudėme fotografą – sutiko. Beliko vieta, o kadangi su Edita, kaip sakiau – neprapulsi, tai ji kaip mat parūpino vietą – verslo klasės kambarį viešbutyje Radisson Blu Astorija Vilbiuje J

Kaip vaikas apsidžiaugiau gavusi tokį pasiūlymą. Ir buvome ten visą savaitgalį!!!! Suprantama, jog nusprendėme visą tai suderinti ir su malonumais bei linksmybėmis. Mums visuomet linksma, gal dėl to, kad neleidžiame sau susiraukti ir varyti ant svieto– „kokie visi blogi, mūsų nelinksmina.“ J
Atvykome su lagaminais, nes juk damoms visko gali prireikti, nesvarbu, kad namai 15 min. atstumu J Įsikūrėme, apsižiūrėjome – nuostabus vaizdas pro langą į Vilniaus senamiestį. Vynelio, saldainių, ištirpom…

Vos spėjome įšokti į minkštus baltus chalatus ir mes jau viešbučio SPA zonoje, kurioje svečiai turi galimybę pasilepinti pirtimis, baseinu, džiakuzzi ir net pasportuoti, nes treniruokliai čia pat – skirti tokioms spurgutėms kaip aš, bet naudojami pagal paskirtį lieknučių damučių. Tas SPA, tai jau toooks rojus damoms

Čia Jums ne sporto klubo baseinas, kur pilna žmonių, kurie kaip beždžionkos nužiūrinėja viens kitą. Čia daugiau intymumo, o kai kam jo buvo ir per daug, mat apart mūsų su Edita ilsėjosi ten ir porelė užsieniečių – gal sutuoktiniai, gal ir meilužiai, bet argi tame esmė. Esmė tame, kad tas vyriškis į visas pirtis ėjo kaip Adomas, niekuo neprisidengęs. Tad likti su juo viena pirtyje Edita nedrįso, bet tiek jau to, vis tiek ta pirtis, tai tik makiažo gadinimas, geriau pasidžiaugti burbuliukais vonioje J

Į kambarį grįžome švarios ir laimingos. Griuvome į minkštas lovas, pasiilsėjome, susitvarkėme makiažus ir judėjome „į apačią“, t.y. į viešbučio restoraną. Ragavome skaniausios žuvies, prisijungė ir dar keletas mūsų draugių, vakarą tęsėme mūsų kambaryje, vėliau senamiestyje. Atrodo – kaip ir namie, juk savas miestas, bet nakvynė kitur – patikėkite – vis tiek suteikia tokią savijautą, kad esi svetur, viskas kažkaip nestandartiška.
Tokį poilsį patariu poroms, kurioms nusibodo namų aplinka, norisi kažko naujo, bet nėra laiko važiuoti kažkur. Tiesiog ieškokite specialių pasiūlymų, netingėkite!
Ir sekantį rytą miegui laiko nebeturėjome. Greitai nubėgome į apačią papusryčiauti, o kokie ten pusryčiai!!! Ne šiaip prikrauta visko, bet gero, kokybiško ir skanaus maisto. Net šampanas – kam reikia atsigaivinti ryte. Sėdėjome, žiūrėjome į nuostabų, tylų senamiesčio rytą ir skaniai valgėme. Be žodžių…juk jų nebereikia kai esi gražioje vietoje, malonioje aplinkoje ir su nuostabiu žmogum šalia.
Neužilgo skubėjome atgal į kambarį…taigi dažytis, ruoštis, rengtis, tuoj įžengs fotografas, o aš dar blakstienų neprisiklijavus!!! J Mūsų grožiu pasirūpinau aš, išmaliavojau abi, sušukavau ir galėjome pradėti fotosesiją.

Viską darėme spontaniškai, viešbučio graži aplinka leido laisvai judėti ir fantazuoti. Laikas prabėgo akimirksniu! Baigusios fotosesiją pagalvojome, kokia sunki fotomodelių dalia, juk visai nelengva staipytis po 30 kadro 🙂 O kadrų gavome pasidaryti virš 1000!!! Su maloniu nuovargiu griuvome į lovą, užmigome, vakare užteko jėgų tik trumpam pasivaikščiojimui ir vakarienei.
Tokio nuostabaus mergaitiško savaitgalio linkiu ir visoms mano skaitytojoms. Nebūtina važiuoti į pasaulio kraštą tam, kad patirtum kažką nekasdieniško, tai galima pasidaryti ir vietoje, reikia tik noro ir geros kompanijos. Netingėkime nors retkarčiais keisti savo kasdienybę.
Kai kas gal pasakys, kad „pfi, menka čia prabanga pasibūti kažkokiam viešbutyje su drauge…“. O aš manau, kad tai tiesiog nuostabu, jei su savo drauge apturėjote nors vieną tokį arba bent jau panašų savaitgalį. Be jokių antrų pusių, buities vargų ir skambučių. Tai visai kitoks poilsis.
Linkiu visoms surasti laiko sau ir nuoširdžiam bendravimui su draugėmis, šiais laikais tai nelengva užduotis.
Štai ir keletas kadrų iš fotosesijos:

Vieta: Radisson Blu Astorija viešbutis, Didžioji g. 35/2, Vilnius.
Fotografavo: Vytautas Pilkauskas (http://vytophoto.com/)

2 thoughts on “

1. Anonimiškas parašė:

Merginos, Jūs nerealios!!! Tiesa sakant net nelabai nustebau, žinant kokios abi esat kūrybingos, ryžtingos ir, be abejonės, šiek tiek, o gal net ir daug, crazyyyy 🙂 Beskaitant toks didelis baltas pavydas bambą graužė kaip ir bet kuriai kitai skaičiusiai ar skaitančiai, manau 🙂
    Ir, žinoma, Gražina, noriu pasveikinti, o gal daugiau padėkoti, kad sukūrei šį merginoms sielai mielą kampelį 🙂 Ačiū TAU ir su nekantrumu laukiu naujų įrašų-idėjų-patarimų ir kitų naudingų dalykelių 😉